Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Malin - 12 maj 2013 22:48

Idag va jag och barnen med och stöttade mamma genom att gå fibromyalgi marschen på stan. Jag tycker att det är viktigt att fibromyalgi uppmärksammas och att folk förstår vilket handikapp det är. Både min mamma och mormor har fibromyalgi. Den är en sjukdom med kronisk smärta. I alla fall så fick alla var sin tshirt att ha på sig där det stod fibromyalgi marschen och Wilda ville ju såklart ha en på sig. Den minsta storleken dom hade va Large så hon ficl sig en riktig långklänning. Haha. Hon blev himla söt och nöjd va hon:-) men jag blir så arg på mig själv att jag glömde ta kort på henne men eftersom Nova va alldeles galen så va jag lite småstressad. Gud va hon hatar att sitta i vagnen. Jag vet inte om jag någonsin sett ett barn med sånt humör som Nova ha. Hon är så bestämd och hon blir så otroligt arg. Undra hur de ska sluta säger jag bara.

Ovido - Quiz & Flashcards