Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Malin - 8 maj 2013 23:32

Idag har vi varit ute typ hela dagen från 9:00-16:00. Gissa vem som somnade i soffan direkt vi kom in. Jo Wilda. Hon va hur trött som helst. Vi har i allafall varit i två olika lekparker, cyklat och lekt på gården. De har varit en riktigt bra dag:-) Jag hoppas bara att vi får Novas nya solglasögon snart men de verkar ju dröja. Jag skulle gissa att vi får dom typ efter sommaren. Jag fattar inte varför det ska ta sån tid. Hon kan ju inte ha dom andra, dom är ju alldeles för små så dom tar säkert ont och jag kan ju inte låta henne vara ute utan solglasögon. Det är ju skadligt för hennes ögon plus att det blir alldeles för ljust för henne. Det är nog bäst jag försöker få tag på optikern i morgon för att höra hur de se ut med solglasögonen.

Här kommer en massa bilder från dagen. Barnens mormor råkade även komma med på en bild. Nova hon kämpade och skulle upp för rutschkanan och Wilda tror jag va överallt. Haha. Sen avslutar jag med en bild på båda barnen som leker på altan innan läggdags

Ovido - Quiz & Flashcards